ZitatOriginal von Simonini
Medienmitteilungen
-
-
soooo fertig ize!!! löht doch dä polizischt (was übrigens ä bruef isch und nid ä "gattig" mönsch) sis münz lah iiwärfe für wänn ou immer...
das het är us mönsch gmacht, isch villech politisch glicher meinig, oder eifach ä aständige hiufsbereite cop... villech hät ärs bi öpper angerem ou gmacht.. u villech nid.. aber das geit iz ächt niemer öppis ah... und äs verbräche ischs nid u ohni gwüssi medie ir schwiiz hät das ganze ou nie öpper erfahre...
und z ängland fahre si schwarz zug u der kontrolleur büesst nid uuuuund? het nid jede irgendwo chli vitamin b ?
-
Zitat
Original von S-treetfïghter
het nid jede irgendwo chli vitamin b ?dr punkt isch äbe, dass tagtäglech normali bürger NID büesst wärde, da d'schmier eis oder hüfig grad beidi ouge zuemacht! also chame irgendwie nid vo vitamin B rede findi. nume interessierts dert haut niemer!
es besteit aber scho e chline ungerschied zwüsche "nid büesse" und "geld iwärfe" das gibi zue! trotzdäm si sprüch wie "jede normal bürger wär zur kasse bätte worde" etc nid korrekt!
-
Jetzt höred doch mal uf de ganz Tag nume über d Polizei und Gschwindigkeitslimite z lästere
We im Sandkaste hie....
-
Was daran schlimm ist?
Unsere Verkehrspolitik hat der Herr mit dem Tiernamen nicht ganz unwesentlich beeinflusst.
Mit dieser Aktion verstiess er in einem Mal gegen all seine Prinzipien:1. Mit dem Auto in der Stadt unterwegs: Zürich hat wohl die höchste ÖV-Dichte schweizweit. Also: Entlaste die Anwohner, fahre mit dem Bus.
2. Mit dem Auto unterwegs: Das Auto ist laut Leuenberger der Sündenbock, weil es die Welt mit seinem Abgas kaputt macht. Deswegen gehört der Benzinpreis auf 5.- gesetzt, auch wenn nach wie vor Turnschuhe aus Thailand eingeflogen werden. Also erst recht: Fahre mit dem Bus!
3. Verstoss gegen das Gesetz: Parkplätze sind knapp und dienen unter anderem dazu, das Verkehrsaufkommen in der Stadt zu regulieren. Also: Wildparken gehört sich nicht und wird gebüsst!
4. Gutheissen einer Sorgfaltspflichtsverletzung: Wenn Beamten Situativ ein oder beide Augen zu drücken, geht die Objektivität flöten. Und im Kleinen fängt's an. Also: Nicht mit machen, sondern einsichtig sein und die gerechte Busse bezahlen!
5. Prinzip des Sozialen (SP): Alle Menschen sind gleich und sollten gleich behandelt werden. Auch ein Bundesrat. Man sollte also seine überlegene Position nicht missbrauchen. Oder wenigstens nicht noch darüber sprechen...
-
Zitat
Original von Battosai
We im Sandkaste hie....sandkaste <> stammtisch!
-
Zitat
Original von Simonini
5. Prinzip des Sozialen (SP): Alle Menschen sind gleich und sollten gleich behandelt werden. Auch ein Bundesrat. Man sollte also seine überlegene Position nicht missbrauchen. Oder wenigstens nicht noch darüber sprechen...i wüsst no ganz anderi gschichtli vom m.l. gloub mir! ha mau mit eme nachbar plöiderlet...
-
Zitat
Original von Jones
sandkaste <> stammtisch! -
Noch mehr Wein statt Wasser gesoffen?
-
chöi mer das thema mitem mani matter abschliesse?
dr parkingmeter
bimne parkingmeter ha
ni mys outo welle la
aber ha kes zwänzgi gha
für bim gältschlitz ynezla
ja was machen ig jitz da
hani tänkt, i chönnti ja
schnäll zur poscht am egge gah
mir es zwänzgi wächsle laaber halt, de müesst i ja
chönne ds outo hie la stah
und zu däm zwäck müesst i da
zersch es zwänzgi ynelaund es zwänzgi han i ja
äbe nid, i müessti da
zersch zur poscht am egge gah
und mys outo hie la stahund für ds outo hie la z'stah
müesst i zersch es zwänzgi ha
und das isch was i nid ha
wen i nid uf d'poscht cha gahzwar uf d'poscht müesst i nid gah
wen i ds zwänzgi hätt, doch da
i das zwänzgi ja nid ha
chan i ds outo nid la stahund i cha kes zwänzgi ha
wil i nid uf d'poscht cha gah
und uf d'poscht chan i nid gah
wil i ja kes zwänzgi habimne parkingmeter ha
ni mys outo welle la
aber ha kes zwänzgi gha
und ha wider müesse gah -
Zitat
Original von Simonini
Noch mehr Wein statt Wasser gesoffen?säge nüt!
-
@ Street
Du bisch ja na schlimmer alls dä Waliser, da kan ja kan mänsch läsä -
dc2: he das isch nid vo mir! das isch vom mani matter!! u dä het scho bärndütsch chöne es geit meh ume töifer grund derhinger
-
Es tönt ähnlich wie:
Ich han es Zündhölzli a zunde und es hed e flamme gä.... oder so -
I ha äs Zünhöuzli azündet und äs het ä flammä gä.....
-
-
Krass ! ! !
Wege 6 fränkli -
ig chönt iz zynisch schriebe... das isch haut ds läbä aus gängschter... aber das isch nid witzig... drum..
i ha scho vor jahre rächt viu ir bärner-nachtclub szene aus organisator mitgschaffed. scho denn si duurend waffe im spiu gsi und so vouidiote hei sech is chnöi gschosse wüu si nid hei gwüsst wie blöd si wei tue. und trotzdäm si lüt absichtlech z schade cho. d uswürkige us diverse verbale usenandersetzige het mindischtens 1 tote gäh wo mes gwüsst het. erschosse. d hemmschweue sinkt... äs isch eifach nur no truurig.. erwachsni wo ching i chopf schiesse, anderi züüge mit ihrer eigete tochter 7 ching.. und und und... es nimmt kes ändi...
-
Zitat
Original von CHefe
Zum mal e neus Thema ufwerfe:ich wohne in Erlen
-
da isch sicher en spezielle fall will au dä vater vo eim gschossä het.. isch jo gad bi mir um dä eggä. sicher isches schwer zum usem blickartikel segä öbs gnau so gloffä isch. das d'hemmschwelle under jugendliche stetig sinkt isch sicher e problem, e messer debiha ghört jo scho bald zum guetä ton bi gwüsse gruppene (nei i mein nöd nur usländer) und e waffe selber uf sich zilät oder gseh das eine demit uf ein ziilät isch hüt jo au nünt meh bsunders und hend jo sicher scho mengi erlebt. es isch tragisch, vorallem au will dä respekt vorenand afach fehlt hützutags...
ups, hab schweizerdeutsch geschrieben, sorry. hab aber keine lust nochmal auf hochdeutsch, daher viel spass mit dem thurgauer dialekt
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!