Medienmitteilungen

• Zitat

Original von Jones
    wie's dr dave richtig gseit het, isches uf ke fau mord!

true, aber wieso eigentlech? wenn wärs denn mord? langets ned, öpper met me mässer ombringe? <confused> ergendwie esch das alles chli bedänklech, ned?

• em staat isch egal ob eine abgstoche wird... dä täter sperrsch denn halt chli i... aber wehe er het em staat geld klaut...denn chan er e laaaangi ziit in bau... isch jo au ganz klar schlimmer... <amkopfkratz>

was isch dä unterschied zwüsche vorsätzlicher tötig und mord?

• Zitat

Original von jonnytram
    das mit dem temposünder stimmt..
    lieber jemanden zusammenschlagen anstatt mit 140km/h auf
    der autobahn fhren.. kommt nämlich günstiger <rotaeye>

stammtischgequassel! <sleeping>

• Zitat

Original von elsilvan
    true, aber wieso eigentlech? wenn wärs denn mord? langets ned, öpper met me mässer ombringe? <confused> ergendwie esch das alles chli bedänklech, ned?

d'tat an sich (eine umbringe) isch z'gliche aber es wird ungerschiede, wie dr täter isch vorgange...

was genau itz bsunders verwärflech oder skrupellos isch, tuet z'gricht entscheide! z.b. wenn er's scho im vorus planet hätt, dr ander umzlah, wärs mord! git viu definitione... chasch stundelang grichtsentscheide läse! <sick>

• Zitat

Original von sambalolek
    em staat isch egal ob eine abgstoche wird... dä täter sperrsch denn halt chli i... aber wehe er het em staat geld klaut...denn chan er e laaaangi ziit in bau... isch jo au ganz klar schlimmer... <amkopfkratz>

das isch leider so! es läbe (oder die körperlechi/seelischi unversehrtheit) het so gseh weniger wärt als geld! <what> :(

z.b. vergewaltiger VS bankräuber <sick> <sick> <sick>

• Zitat

original von jones

das isch leider so! es läbe (oder die körperlechi/seelischi unversehrtheit) het so gseh weniger wärt als geld! <what> :(

geht das nicht in die gleiche richtung <rotaeye>

• Zitat

Original von jonnytram

geht das nicht in die gleiche richtung <rotaeye>

tue di doch bitte chli informiere! und zwar nid nume, was im stgb steit (vegewaltigung 1-10 jahr), sondern, was praxis isch! ;)

• Wenner Glück het gits no en Totschlag drus und denn hesch s Gschenk... oder de Verteidiger quatscht vo schwerer Körperverletzig, wiler schliesslich de tod vom Opfer nöd het welle hervorrüefe....

ihr da ine söttet mal ane Grichtsverhandlig go zuelose, da chömeder ufd welt...

Allerdings würdi en guete Staatsanwalt glich richtig Mord schaffe... je nachdem wa abgloffe isch sind gnueg niederi Beweggründ vorhande

• da es paar bispiel:

http://www.20min.ch/tools/suchen/story/31770002 (10 monate bedingt)

http://www.20min.ch/tools/suchen/story/29993371 (3 jahr, nach 2/3 ischer dusse)

http://www.20min.ch/tools/suchen/story/15999096 (jugendlechi: bedingt und ambulati behandlig)

http://www.20min.ch/tools/suchen/story/21761543

git no ganz viu meh!

CHefe: i hoffes, es chönnti glich mord gäh! guet wärs!
    und lies mau z'PN! <mean><rofl>

Einmal editiert, zuletzt von Jones ()

• ich meinte in der praxis ist es halt so, das temposünder fast härter bestraft werden
    wie körperverletzungs delikt täter, vergewaltiger, oder tötungsdelikt täter etc..
    oder liege ich da falsch? (das alles meine ich rein verhältniss mässig)
    es geht hier nicht ums stgb.

wenn ich nämlich deine verlinkungen ansehe, dann bestätigt es mir, das
    man z.B. als triebtäter fast weniger zu befürchten hat, wie wenn man z.B.
    Nachts um 2:00 mal kurz aufs gas tritt und 200km/h hat und niemand zu schaden kommt..
    ich meine rein verhältniss mässig, finde ich es 100x schlimmer jemanden
    zu ermorden, vergewaltigen etc, als wenn man mal bei wenig verkehr kurz
    aufs gas tritt..

• ja im verhältnis zum angerichteten schaden mag das durchaus stimmen!

wenn 02.00 uhr nichts dabei passiert, wenn du 200km/h gefahren bist, bekommst du dennoch eine grosse busse! auf den autofahrern wird halt seit jahren extrem herumgeritten. nicht nur betr. strafen sondern auch, wenn's darum geht, ihnen geld aus der tasche zu ziehen! <thumbsdown>

dass aber schnellfahrer wie SCHWERVERBRECHER behandelt würden, stimmt nicht und ist imo eben das, was ich es oben genannt habe!

seth2000: hesch gläse? hachdeutsch! <nooo!> <devil>

• Ja, und andere Leute finden es grad so schlimm, wenn du mit einem Auto 200 fährst und damit andere Leute "gefährdest".... Ansichtssache.

• ist schon ziemlich bedenklich..!
    frage mich wohin das noch führen soll..
    da will man gemütlich in den ausgang, und am ende sowas,
    das schlimme ist das einfach immer auch mehr waffen wie messer im spiel
    sind!
    aber für ne auseinandersetzun brauchts immer zwei, also gibt der
    eine nach, oder man lässt drauf ein und etwas passiert <sick>

• Zitat

Original von jonnytram
    das schlimme ist das einfach immer auch mehr waffen wie messer im spiel sind!

schlimm ist auch, dass die waffen früher hauptsächlich zur abschreckung dienten, heute werden sie aber ohne zu zögern auch eingesetzt. auch von jugendlichen <sick>.

zumindest wird das obergericht zürich seine praxis dementsprechend anpassen und waffendelikte härter verurteilen (explizite aussage der richter vor ein paar monaten). kann ja echt nicht sein, dass man nicht mehr unbesorgt und friedlich abends in die stadt gehen kann :(

de bubi isch bald de einzig da inne, wo no öpis schribt, wo händ und füess het!

• Zitat

Original von jonnytram
    aber für ne auseinandersetzun brauchts immer zwei, also gibt der
    eine nach, oder man lässt drauf ein und etwas passiert <sick>

stimmt leider nur noch bedingt deine aussage! siehe den fall an der streetparade, wo einer zu tode kam! <nervous>

• ja das mit der streetparade stimmt schon,
    aber da wurde ja hier diskutiert darüber, diese ist einfach eine brutale tat,
    Mord oder vorsätzliche tötung oder was auch immer, und ich glaube der hintergrund der tat
    ist ja auch noch nicht bekannt... <confused>

wenn du in nem club stress hast mit jemanden gehst du ihm einfach aus dem weg,
    aber laut der beschreibung gingen sie aufeinander los und dann wurden die messer
    eingesetzt, also wolten sie sich anscheinend zuerst auf die schnauze geben..
    und dann ist die situation einfach eskaliert.

• ja das stimmt scho... gsesch ja a de verhaftete lüt a, warum's so wit isch cho! leider si viu lüt us dene länder nid bereit, em ärger usem wäg z'gah! <thumbsdown>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!