Medienmitteilungen

• nei flo da bisch nid dr einzig! das hei mir hüt morge o besproche, wo mir d'bilder gseh hei und eifach mau d'zitig umchehrt hei! ;)

und me cha schinbar durchus usefinde, ob säuber gritzt isch worde oder nid...

nachdäm die gschicht mit dr schwangerschaft als lüge entlarvt worde isch cha sich jede dr räscht dänke...

• Ob sie sich jetzt bei ihrem Mann wegen dem Bauch rechtfertigen muss? Diät ned ihalte <nono>

Autorennen sind ein Kult der Raserei, ein Spiel mit dem Tod, der Circus Maximus der Neuzeit
    Franziska Teuscher (Grüne/BE)

<luke>

• beat... ok... hani doch nid zviu fernseh gluegt... wüu äbä we me zitig chehrt und sech i die position ineversetzt denn gseht mäh eigentlech daszum säuber ritze aues genau so isch wie's ufem foto isch...

i meine we ig eim d bei verritze würd wo vor mir steit/sitzt/liegt wär ig aus rächtshänder eine wo vo ine gägä use und natürlech gägä abe zieht.. auso grad am andere ändi würd asetze aus wenis mir säuber zuemuete...

tja.. bi würklech mau gspannt... CSI rockt <good> :D

---

• Zitat

Original von Camel
    Ob sie sich jetzt bei ihrem Mann wegen dem Bauch rechtfertigen muss? Diät ned ihalte <nono>

<rofl> <rofl> <rofl> <rofl> <rofl>

• d frag isch doch eher öb d braschil lüt das gloube wo hie ermittlet wird oder öbs wieder sone gadaffi-aktion git bis am schluss... <holy> i meine dir chöit mer öl wägnäh... aber nid südamerikanischi steaks... und filet <cry>

---

• samba-emo :) was ganz nöis... fiire bis zur säubschtverstümmelig...

---

• Zitat

Original von S-treetfïghter
    d frag isch doch eher öb d braschil lüt das gloube wo hie ermittlet wird oder öbs wieder sone gadaffi-aktion git bis am schluss... <holy> i meine dir chöit mer öl wägnäh... aber nid südamerikanischi steaks... und filet <cry>

ja das hani äbe o chli z'gfüehl. die hei sich ihri meinig gmacht...

wenn es land, wo korruption herrscht, d'schwizer strafverfolgigsbehörde wott schlächtrede, hani nid mau es müeds lächle übrig! <gotit>

• typisch blick! gem. offizieller mediemitteilig isch es NID bestätigt, dass sie sich säuber gritzt het! einzig dass sie nid schwanger isch gsi, isch bewiese...

aber dr blick macht sich wieder sis eigete gschichtli bzw. spinnts scho z'änd... <grmpf>

• Zitat

Original von Jones
    typisch blick! gem. offizieller mediemitteilig isch es NID bestätigt, dass sie sich säuber gritzt het! einzig dass sie nid schwanger isch gsi, isch bewiese...

aber dr blick macht sich wieder sis eigete gschichtli bzw. spinnts scho z'änd... <grmpf>

lueg mal uf 20min.... oder uf nzz.ch.... jetzt chunts uf jedi sekunde druff a, wersch zerscht bringt ;)

It's a jungle out there
    Disorder and confusion everywhere
    No one seems to care

Einmal editiert, zuletzt von Phoenix ()

• also, was erstaunt ist wie diese typen so saubere linien schreiben konnten, oder hat sie sich gar nicht gewehrt?

tragisch das ganze, egal ob selber gemacht oder nicht...

• Zitat

Original von seth2000
    also, was erstaunt ist wie diese typen so saubere linien schreiben konnten, oder hat sie sich gar nicht gewehrt?

tragisch das ganze, egal ob selber gemacht oder nicht...

Word <good>Genau das gleiche habe ich auch gedacht. :p

Die Ewigkeit dauert lange, besonders gegen Ende. <nono>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!