ich mach das auch immer so - ich brettere ja nicht mit 140 rechts vorbei, sondern mit ein paar km/h Unterschied
wenn man ein bissl aufpasst ist das kein Problem
weiss nicht wie der Gesetzestext lautet, aber ich glaube in solchen Fällen ist es nicht mal verboten oder?
ich meine wenn rechts kein auto ist und die linke Spur zum stehen kommt, wer bleibt dann schon rechts stehen? ist doch idiotisch
Medienmitteilungen
-
-
Vorallem ists rechs einiges angenehmer zu fahren. Dort läufts irgendwie gleichmässiger.
Du darfst rechts vorbeifahren.
Aber du darfst nicht zuerst links, dann rechts, einige überholen und dann wieder nach links. -
Zitat
Original von dc2
Du darfst rechts vorbeifahren.
Aber du darfst nicht zuerst links, dann rechts, einige überholen und dann wieder nach links.das isch äbe das, wo viu gloube, obwohls ganz klar falsch isch!
-
Weläs meinsch ez?
Das mit vobi fharä oder das mir links rächts?Vobifahrä isch doch erlaub?
Kasch ja ned ahaltä rächts nu wells links nüm fahräd. -
Zitat
Original von dc2
Weläs meinsch ez?
Das mit vobi fharä oder das mir links rächts?Glaub er meints s2te.
-
Aber s2te hät mi 500.- kostäd
-
also was gilt jetzt?
ich will keine Mutmassungen, sondern Fakten
ich hab bez. überholen nur das hier gefunden: http://www.admin.ch/ch/d/sr/741_01/a35.htmlsteht aber nix von rechts überholen drin
dc2: was hat Dich 500 gekostet?
-
-
rechts überhole isch verbote. ganz einfach! egal ob mit "verbifahre" oder rechts füre und grad wieder links! es ISCH verbote!
usnahm isch im stockende verchehr wenn die rächti spur haut chli schneller louft als die äbefalls stockendi linki spur! dumm nume, dass äbe nid GENAU definiert isch, ab wenn's stockende verchehr isch.
wenn alli 120 fahre links, darfsch rächts nid füre, egal wieviu platz hesch! isch dumm, dämlech aber leider isches eso!
edit: i rede vo outobahn. innerorts gsehts chli andersch us...
-
Du meinst das selbe wie ich.
Du hast es einfach mehr beschrieben.Rächts überholä isch klar verbottä idä Schwiz.
-
Zitat
Original von dc2
Du meinst das selbe wie ich.
Du hast es einfach mehr beschrieben.Rächts überholä isch klar verbottä idä Schwiz.
äbe, was diskutieret dir de?
-
Bö... isch Fritig, vielicht darum.
-
Zitat
Original von dc2
Bö... isch Fritig, vielicht darum.ah okay... vergässe!
-
polizei schaffed ou samschtig u sunntig... dir müesst der jones entschuldige..
-
Aha, han gmeit diä hegänd au am Wuchäend frei :p
Wiso eigändli au nöd.
Wär für üs und sie guätKasch ja am Su grad mitäm Streifäwagä uf dä Prüäfstand cho
-
Zitat
Original von dc2
Kasch ja am Su grad mitäm Streifäwagä uf dä Prüäfstand cho
Au ja, das wärs...
Wot mal wüsse ob am Grücht das gwüssi streifewäge meh leistig hand, öpis wahrs dra isch... oder nur grücht isch... -
Äbä drum
-
Zitat
Original von PEZZO
Au ja, das wärs...
Wot mal wüsse ob am Grücht das gwüssi streifewäge meh leistig hand, öpis wahrs dra isch... oder nur grücht isch...für was brucht ä streifewagä in d schwiiz mehr leistung?
Darf eh nöd schnäuer aus 120 fahre -
Damit die glangwilte po de frisierte töflibube chönt nochefahre..
Oder wieder mal, luxus-raser jage chöne.. -
Gibt es Leben jenseits von 120?
Jetzt mitmachen!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!