zu dem war es wohl wirklich so das dem das Billet nur auf Vermutung weggenommen wurde!
ja sorry, aber so gehts nicht
das würde ich nicht auf mir sitzen lassen
sofort Rechtsschutz bzw. Anwalt einschalten - ist ja kein Polizeistaat hier
zu dem war es wohl wirklich so das dem das Billet nur auf Vermutung weggenommen wurde!
ja sorry, aber so gehts nicht
das würde ich nicht auf mir sitzen lassen
sofort Rechtsschutz bzw. Anwalt einschalten - ist ja kein Polizeistaat hier
Wou chum wägem ZU langsam fahre. wägem gefährliche zu schnelle Überholmanöver. chont jo ned druf a i weli rechtig eg e behauptig mache....
Aber dä Jung wird sicher gstande ha oder mega unsicher gsi si. Wenn mer e cop wäge däm wör ahalte und mer de check wägnä de verweigere eg jeglichi ussag bes mi awalt vor Ort esch. Mi Awalt liebt so sache...
und wäge was genau? wäge ZU langsamem fahre?
setsch ned genau Du wösse, das au massivs z langsams Fahre ohni grond strofbar esch?
und wäge was genau? wäge ZU langsamem fahre?
nei, wägä "Nichtbeherrschen des Fahrzeuges"
setsch ned genau Du wösse, das au massivs z langsams Fahre ohni grond strofbar esch?
ah ja? und de tue DU mir doch bitte mau definiere, wo d'strafbarkeit afaht!
unger 90 autobahn? unger 60 usserorts? unger 35 im 50er? chum! verzell! bi auso no gspannt!
uf de autobahn under 80kmh
Wou chum wägem ZU langsam fahre. wägem gefährliche zu schnelle Überholmanöver. chont jo ned druf a i weli rechtig eg e behauptig mache....
Aber dä Jung wird sicher gstande ha oder mega unsicher gsi si. Wenn mer e cop wäge däm wör ahalte und mer de check wägnä de verweigere eg jeglichi ussag bes mi awalt vor Ort esch. Mi Awalt liebt so sache...
falsche anschuldigung! es verfahre wome unbedingt mau muess erläbt ha, wenns gäge eim gfüehrt wird!
di awalt liebt vorallem eis: dis geld!
wobi mir dä spruch vo wäge "mi awalt bla bla bla" mittlerwile so dermasse am arsch verbi geit! die meischte, wo dä bringe, hei gar ke stutz und bruche denn e pflichtverteidiger! (wasi dir natürlech itz usdrücklech NID wott ungerstelle! )
zudem würd di dr verkehrspolizist äuä grad uslache, wenn mitem tunete civicli vorfahrsch, zwüsche 20 und 30i bisch und e azeig gäge e 70 jährige herr machsch vo wäge rase im mercedes kombi!
uf de autobahn under 80kmh
tja aber sicher nid uf azeig dritter! chunnt ja schliesslech no ganz wenig uf d'verchehrs-situation druf a! oder fahrsch du im stou o über 80?
klar eine bestimmte Geschwindigkeit kann man für zu langsames Fahren nicht nennen, aber:
(Art. 32 Abs. 1 SVG)
5. Der Fahrzeugführer darf ohne zwingende Gründe nicht so langsam fahren, dass er einen gleichmässigen Verkehrsfluss hindert.
Jones, du weisch ganz genau wie er das gmeint hät mit die 80 uf d bahn - tue nöd so oberlehrermässig, ok?
und des angere wegä Anzeig dritter:
wenn das stimmt, dann chönnt i eifach z.B. mim Nachbarn verzeige, nur wil er ein Porsche fährt und es ihm nöd mog gönne
wenn ein Polizist bi so öppis mitspielt, dann sött er gfälligst den Job wechsle - gaht ja gegä jede logik, verschtand und Rächt
(Art. 32 Abs. 1 SVG)
5. Der Fahrzeugführer darf ohne zwingende Gründe nicht so langsam fahren, dass er einen gleichmässigen Verkehrsfluss hindert.
aber diesen Text kennen ca. 99.5% aller Autofahrer NICHT
leider gibts auch keine angemessenen Bussen für grundlos schleichen
ich müsste Cop sein: ich würd die ganzen Schleicher rausnehmen und zur Sau machen wenn ich sie schon nicht büssen kann
ich glaub ich schul mich um ..... muss mich irgendwie durch die Gehirnwäsche schummeln, sonst funktioniert das Vorhaben nicht mehr
klar eine bestimmte Geschwindigkeit kann man für zu langsames Fahren nicht nennen, aber:
(Art. 32 Abs. 1 SVG)
i säges o für di gärn no einisch: das, wo allgemein unger sunntigsfahrer verstande wird, längt sicher nid us für dä artikel z'erfülle!
dass sich die sogenannte "sportfahrer" ab jedem närve, wo nid 130 fahrt oder 90 usserorts, isch bekannt aber das dörfti am gsetzgäber ziemlech egal si meinsch nid o?
oder wosch ärnschhaft behoupte, dass mit 100 statt 120 oder mit 60 statt 80 dr verchehrsfluss behinderet wird i däm mass, dass es d'polizei sött interessiere?
i bi genau sone hasser vo dene schlicher aber es isch scho ziemlech lächerlech, wie da inne chrampfhaft versucht wird, e ältere herr mit graumeliertem haar, huet ufem chopf und stumpe i de schnurre uf die glich stufe punkto verkehrsgfährig z'stelle, wie lüt, wo mit ihre (meist gleaste) BMWs rase und sich weder um irgend e gschwindigkeitslimite, no um d'gsundheit vo de mitmönsche kümmere!
und zu däm erneute schönewerd fall nomau: mir wüsse genau nüt, was vorgfalle isch! warum sich also ufrege?? nämets doch mau chli lockerer, wenn sich d'press wieder mau uf öpis igschosse het!
klar esches ned zvergliche, aber ersch letschthen hani eine vor mer gha wo voremene Chreisel Aghalte het, obwohl mer met aller dütlechkeit gseh het das vo nienet es Auto chont! ond das fendi denn scho zemli heavy, ond zom Glöck gebi mer emmer müeh Abstand zha demet i genau i sonere Situation no cha brämse, aber anderi hätte det nömm chönne Brämse!
no rasch d Situation
80er Zone, denn chorz vorem Chreisel 60er (öppe 30-50 meter devo entfärnt)
klar esches ned zvergliche, aber ersch letschthen hani eine vor mer gha wo voremene Chreisel Aghalte het, obwohl mer met aller dütlechkeit gseh het das vo nienet es Auto chont! ond das fendi denn scho zemli heavy, ond zom Glöck gebi mer emmer müeh Abstand zha demet i genau i sonere Situation no cha brämse, aber anderi hätte det nömm chönne Brämse!
no rasch d Situation
80er Zone, denn chorz vorem Chreisel 60er (öppe 30-50 meter devo entfärnt)
no öpis zu däm: wenn's würkelch extrem schlimm isch (wie gseit: 0815 sunntigsfahrer längt da lang nid) und meh z'gfüehl het, dä schiintot herr im auto sig nüme verchehrstouglech, chame das dr polizei melde und die tuet je nachdäm z'strasseverchehrsamt informiere, dass dä herr zur überprüefig muess vorglade wärde, ob er no verchehrstouglech isch oder nid!
Zitatfalsche anschuldigung! es verfahre wome unbedingt mau muess erläbt ha, wenns gäge eim gfüehrt wird!
di awalt liebt vorallem eis: dis geld!
wobi mir dä spruch vo wäge "mi awalt bla bla bla" mittlerwile so dermasse am arsch verbi geit! die meischte, wo dä bringe, hei gar ke stutz und bruche denn e pflichtverteidiger! (wasi dir natürlech itz usdrücklech NID wott ungerstelle! )
zudem würd di dr verkehrspolizist äuä grad uslache, wenn mitem tunete civicli vorfahrsch, zwüsche 20 und 30i bisch und e azeig gäge e 70 jährige herr machsch vo wäge rase im mercedes kombi!
lueg. es esch mer nur drum gange, dass wenn me eifach cha behaupte esch no vieles machbar. de cha eg das ou anders rum mache. was ned heisst, dass eg das je einisch wör mache. do esch mer de ufwand zgross und was er mer wür brenge z'chli.
mi awalt liebt Geld, natürlich. Eg jo ou. Be so öpisem aber, zahl eg em Awalt gar nüt. das zahlt d'Rechtschutz. Eg wör sowas ned uf mer loh beruhe. Wenn eg was gmacht ha wo strafbar esch OK. aber ned eifach ufne behouptig. Natürlich, wie du gseit hesch wösse mer gar nüt über dä neu Fall in Schönenwerd. Aso esch jedi spekulation falsch.
Öb dä Spruch vowäge chöne leischte gäge me gange esch oder ned, spielt für me ke rolle. Eg weiss wasi ha und was ned.
Wasi secher ned ha esch es tuunt civicli. die zite si scho lang verbi. Aber ebe. de si mer weder bem satz vorher.
Klar esch ou, dass eg ned so wör uffahre gägne 70 jährige Mercedes Kombi fahrer. Scho klar esch me de scho abgstämplet.
Und sowieso, öb en Polizischt me uslacht oder ned wenn eg was zur azeig wot brenge interessiert mi no weniger. De Polizischt het gar nüt z'entscheide. Das macht en Richter. De Polizischt esch i däm Fall eifach nur en überbezahlti Schriebchraft bzw. Sachbearbeiter (wasi dir natürlech itz usdrücklech NID wott ungerstelle!)
überbezahlt? schön wärs!
lueg mau, was d'lüt (natürlech nid die 20 jährige lehrabgänger) ir privatwirtschaft verdiene und denn frag mau es personalbüro vome polizeikorps, was d'lüt so verdiene! de wirsch die ussag grad zrügg näh! natürlech ungerscheide sich d'kantone enorm aber rich wirsch gloub nirgends i däm job! das isch itz eifach mau e fakt!
i ha ke ahnig, was du füre charre fahrsch oder wie alt du bisch! i has eifach ufe 0815 autoforum-sportfahrer bezoge!
natürlech würd's di aschisse, wenn er würd lache (was natürlech nid grad nett wär)! mi würds das uf jede fau o! und er cha durchus es gwüsses a entscheidige träffe und muess nid jede seich entgägenäh!
klar mues er ned jede seich entgägenä. und das esch jo ou guet so. logisch au dass es wür närve, aber entscheidend eschs ned.
met unterbezahlti schriebchraft meini nur im explizite fall wenn eg gange e azeig go mache. wo schlussendlich en richter entscheidet. das esch ned ufe job an und für sich bezoge gsi vo mer und hät nur e chline sitehieb söue si.. . e weiss dass es ned überdurchschnittich entlöhnt esch und me ned rich werd. ömu ned als "normale" Polizischt.
i gsehs au so
d Polizist chan doch nöd nur ufgrund inere Ussag sicher nöd den Uswis abnäh
der "Züüge" chan si jo au geirrt oder verschaut haben
wenn d Beschuldigte aber denn Angscht übechunnt und nöd sicher uftriit denn ok,aber denn isch er äbä säuber gschuld
klar wüsste mer keine gnaue Fakten, aber soviu dänk i scho
da chönnt ja jeder jeden für irgendöppis beschuldige, da muesst d polizei aber grob Lüüt ufstocke und die ä Huufe nüei Gfängnis müssten au baut werde
Denke sind beide Autos auf dem Foto - kann die Polizei da überhaupt eine Busse verschicken?
Wurde auch mal mit nem mobilen Kasten genau so geblitzt und hab nie was erhalten...
ä Huufe nüei Gfängnis müssten au baut werde
für was? wird ja eh fasch nie öpär igsperrt!
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!