chly-fritig thread.. hie isch ou gar nüm los...

• Zitat

Original von MB6
    Genau das hani gmeint... chan das mier mal öpper uf Dütsch übersetze :D ! Schnall scho dä erst Abschnitt nid....

dito :D Han das scho 232342mal welle läse, aber nach 3 sätz magi nümme <rofl> <rofl>

• Danke fürd Übersetzig, die isch ja mal geil :) !
    Het nid dänkt dass es irgendwie i die Richtig gaht das Gschichtli :)

• Wege IAM han ich as Frauenfelder welle <cry>

Zum glück gits e übersetzig vo dem berdütsch, das verstoht jo echt niemer :D

Mit Ferie wirds nix, eventuell im Oktober echli nach Istanbul mit em Kolleg, gratis unterkunft <cool2>

• Denke ich krieg nächstes weekend genug hiphop:

THe roots, cypress hill, Gimma, Stress, Fanta4, 6er Gasho, Gaugehill, Dizzee rascal (oder wie man das auch immer schreibt), Kelis, Bligg, Freundeskreis, usw.. :D Das einzige was mich am Programm stört ist das Billy Talent am Gampel sind und nicht am Gurten <cry>

My real JDM RHD EK9 & S30Z Project build Blog -->klick<--

• Hab ab jetzt Ferien für 3 Wochen <rocker>
    Aber eine Woche ist zum Lernen und Projektarbeit in der Schule schreiben!
    2 Wochen ab nach Griechenland <sabberlappen>!

Ferien sind halt beliebt, wenn Schulferien anfängt <rudi>
    Heute hat mir jemand am Telefon mir und meine Kinder Schöne Ferien gewünscht!
    Kinder <amkopfkratz> <rudi>

• Zitat

Original von Acidesign
    Billy Talent am Gampel sind und nicht am Gurten <cry>

<rocker> <thumbsup> Geiler Sound <cool2>

• S'Programm am Gurten isch jo hammer! <rocker>
    Vorallem Stress würd i au gern mol no höre...

Quick: Viellicht weiss do öpper meh als du :D

• Zitat

Original von Acidesign
    Billy Talent am Gampel sind und nicht am Gurten <cry>

hast die schon mal live gehört? sind voll mies <thumbsdown>

album find ich aber auch nicht schlecht <good>

• Aso 1. sind nöd die meiste I de Ferie, sondern weg de Ferie nöd am Schaffe -> bessers ztue als Internet ;)

2. würs mi aagurke jetzt id Ferie, wenn alles überfüllt isch und viel meh chostet <rotaeye>

No kei Goofe ha, vo dene me weiss <sabberlappen>
    No kei Goofe ha, vo dene me weiss, und die nonig id Schuel gönd <sabberlappen>

3. isches unglaublich, wie schnell sich en Thread i dem Forum cha fülle.... schööö

• Zitat

Original von CHefe
    3. isches unglaublich, wie schnell sich en Thread i dem Forum cha fülle.... schööö

vorallem wenn man Quotes nur mit smileys macht und danach noch eins mit inhalt <aetsch> <lieb> :D

Billy talent album find ich hammer vorallem das mit dem beatles-cover-bonustrack (ever fall in love, oder so) <rocker>
    aber live noch nie gehört... ;)

My real JDM RHD EK9 & S30Z Project build Blog -->klick<--

• i ha sicher dr bescht thread gstartet die wuche :D

jo ig iz ou 2 wuche ferie.. <cool2> ääääändlech... huärä hiphopper da aui.. gopfnomau... stress kommerz bubi... <grmpf> double pact das si no zyte gsi...

MB6: z totemügerli verstöh die meischte bärner ja nid mau wüu's sehr viu auti usdrück dine het und zum teil usdrück u näme wo erfunge si wases ou nid eifacher macht!

jones: merci füre link <good>

---

• Ne hab Billy Talent noch nie live gehört, aber werd ich demnach wohl auch nie, wenn sie live nicht gut sind :D

Kann halt nicht jede Band in Live sogar besser sein als auf dem Album wie es Linkin Park war <rocker>

• Oder Muse <sabberlappen>

Autorennen sind ein Kult der Raserei, ein Spiel mit dem Tod, der Circus Maximus der Neuzeit
    Franziska Teuscher (Grüne/BE)

<luke>

• .. han ersch em August Ferie.. schön Tessin bez gn gnüsse etc. , den 3 Woche schäfferle und den doch no em September en Woche uf Griecheland.. *freu*

• chlapf ad eier.. <grmpf>

guet i 6 stund isch ferie.. <wave>

---

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!