ZitatOriginal von MB6
Genau das hani gmeint... chan das mier mal öpper uf Dütsch übersetze ! Schnall scho dä erst Abschnitt nid....
dito Han das scho 232342mal welle läse, aber nach 3 sätz magi nümme
ZitatOriginal von MB6
Genau das hani gmeint... chan das mier mal öpper uf Dütsch übersetze ! Schnall scho dä erst Abschnitt nid....
dito Han das scho 232342mal welle läse, aber nach 3 sätz magi nümme
Danke fürd Übersetzig, die isch ja mal geil !
Het nid dänkt dass es irgendwie i die Richtig gaht das Gschichtli
Wege IAM han ich as Frauenfelder welle
Zum glück gits e übersetzig vo dem berdütsch, das verstoht jo echt niemer
Mit Ferie wirds nix, eventuell im Oktober echli nach Istanbul mit em Kolleg, gratis unterkunft
ZitatOriginal von S-treetfïghter
S Totemügerli
bescht! weiss jede!
da no zum lose: http://hucky.org/mamboo/compon…task,view/catid,3/id,101/
Denke ich krieg nächstes weekend genug hiphop:
THe roots, cypress hill, Gimma, Stress, Fanta4, 6er Gasho, Gaugehill, Dizzee rascal (oder wie man das auch immer schreibt), Kelis, Bligg, Freundeskreis, usw.. Das einzige was mich am Programm stört ist das Billy Talent am Gampel sind und nicht am Gurten
Hab ab jetzt Ferien für 3 Wochen
Aber eine Woche ist zum Lernen und Projektarbeit in der Schule schreiben!
2 Wochen ab nach Griechenland <sabberlappen>!
Ferien sind halt beliebt, wenn Schulferien anfängt
Heute hat mir jemand am Telefon mir und meine Kinder Schöne Ferien gewünscht!
Kinder
ZitatOriginal von Acidesign
Billy Talent am Gampel sind und nicht am Gurten
Geiler Sound
ZitatOriginal von Acidesign
Billy Talent am Gampel sind und nicht am Gurten
hast die schon mal live gehört? sind voll mies
album find ich aber auch nicht schlecht
Aso 1. sind nöd die meiste I de Ferie, sondern weg de Ferie nöd am Schaffe -> bessers ztue als Internet
2. würs mi aagurke jetzt id Ferie, wenn alles überfüllt isch und viel meh chostet
No kei Goofe ha, vo dene me weiss
No kei Goofe ha, vo dene me weiss, und die nonig id Schuel gönd
3. isches unglaublich, wie schnell sich en Thread i dem Forum cha fülle.... schööö
ZitatOriginal von CHefe
3. isches unglaublich, wie schnell sich en Thread i dem Forum cha fülle.... schööö
vorallem wenn man Quotes nur mit smileys macht und danach noch eins mit inhalt
Billy talent album find ich hammer vorallem das mit dem beatles-cover-bonustrack (ever fall in love, oder so)
aber live noch nie gehört...
i ha sicher dr bescht thread gstartet die wuche
jo ig iz ou 2 wuche ferie.. ääääändlech... huärä hiphopper da aui.. gopfnomau... stress kommerz bubi... double pact das si no zyte gsi...
MB6: z totemügerli verstöh die meischte bärner ja nid mau wüu's sehr viu auti usdrück dine het und zum teil usdrück u näme wo erfunge si wases ou nid eifacher macht!
jones: merci füre link
Ne hab Billy Talent noch nie live gehört, aber werd ich demnach wohl auch nie, wenn sie live nicht gut sind
Kann halt nicht jede Band in Live sogar besser sein als auf dem Album wie es Linkin Park war
Oder Muse
Muse live
.. han ersch em August Ferie.. schön Tessin bez gn gnüsse etc. , den 3 Woche schäfferle und den doch no em September en Woche uf Griecheland.. *freu*
ha am halbi 12i Füürobe <sabberlappen>.....esch schomol en chline afang
chlapf ad eier..
guet i 6 stund isch ferie..
tsss................bähhh bääähhhh
Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!