chly-fritig thread.. hie isch ou gar nüm los...

• ... sit d ferie agfange hei??? i meine früecher het me sech aube no vo familie, fründ und fore verabschiedet u isch nid eifach gange :D

nei ärnschthaft mau... louft ja würklech nüm sit dere wuche... oder? si aui i de ferie oder göh iz de no grad??

gruess flo...

wo gärn würd ga grille uf uster... aber sech no im nahkampf befindet..

---

• Läck bis mer din Dialäkt amigs is dütsche übersetzt und verstahd wasd jetzt wider wetsch <rofl>

Also ich bin de ganz Summer dure da, gange ersch am 10. September (ja ich flüg extra NÖD am 11. September :D) uf Barcelona für 2 Wuche <cool2>

• weni am sunntig chume de schlahni di :D

jo im oktober geits bi mir uf griecheland und iz de no ä wuche uf füssen.

wie stöh d chance bi dir das am sunntig chunsch?

---

• @pro.. was machsch 2 Wuche z'Barca? Ich ha das scho noch 4 Täg gseh.. <what>

@street.. Go s'Neuschwanstein aluäge?

Ich schaffe no morn, denn 1 Wuche Schul, denn 4 Täg schaffe.. und genau morn i 2 Wuche düsi ab ad Côte d'Azur.. <sabberlappen>

Ziel isches, vo de spanische Grenze ah alles retour bis Monaco, ital. Grenze..

Ohni fixes Programm (falls eine grad en Tipp hät bini trotzdem dankbar), eifach fahre, und wenns eus noimä gfallt wird aghalte, badet, Kultur, gesse, gschlofe..

spyker

PS: Nei, nöd mit em Inoxcar-Integra.. <rofl>

• Zitat

.. hie isch ou gar nüm los...

genau das han ech mech au die ganz Wuche gfrogt, vorallem da ech bim schaffe d'Ferie au ziemlich merke und mich grad es bitz han müesse langwille :(

tja, Ferie, hätti au weder emol gärn <holy>

• Jetzt na Prüefigsforbereitige <cry>, defür ab Afang Auguscht 5 Wuche Färie <rocker>. Gange evtl. mal schpontan in Barca oder Adam oder so go ferbiluege :D

de bubi isch bald de einzig da inne, wo no öpis schribt, wo händ und füess het!

• spyker: ja das woti unbedingt gah luege. usserdem hets ja dert paar seeli, schöni strecke, und i üsem ****-hotel 1500m2 wellness beriich...

i wot mi besuddle :D

---

• Zitat

Original von S-treetfïghter
    weni am sunntig chume de schlahni di :D

wie stöh d chance bi dir das am sunntig chunsch?

Na ich würd sägä jetzt eher chlinner, woni weiss dasi ufe sack überchum :D

Ne ich dänk eigentlich scho dasi chume, mitem Bike isch zwar chlid öde Autobahn fahre, aber defür dasi mal im Teeli sim S chan mitfahre und mit dim S au mal chan mitfahren lohnts sich doch scho :)

• Zitat

Original von spyker
    @pro.. was machsch 2 Wuche z'Barca? Ich ha das scho noch 4 Täg gseh.. <what>

Naja Kolleg hät e Wohnig det unde, ich häng eifach chli det und mach nüt <sabberlappen> Hauptsach ferie :D

Einmal editiert, zuletzt von Pro.2 ()

• lug iz wie si us dä löcher chöme u poste chum geits um nüt! :D

---

• pro: und i schlah di ersch nachem fahre... weisch wägä bluet u so :D

wei mer äs spieli spiele?

---

• Haha... sack du, huere hinterhältig :D <rofl>

Spieli? Was häsch im Sinn? Schiffli versänke? <aetsch>

• ja sowas... i dere art... weiss nid.... oder wortchötte-spiel :-)

oder wette wie lange biitrag dases no geit bis zum jery smilie.

---

• Han au kei Färiä meh und au kei planet :( ! Und für s'ganze Jahr na 7 täg.... ! Langwile mich grad chli bim schaffe und dä Thread chunnt eigneltich grad richtig :) !
    Gahn mal es Kaffi go näh :)

• Zitat

ja sowas... i dere art... weiss nid.... oder wortchötte-spiel :-)

oder wette wie lange biitrag dases no geit bis zum jery smilie.

Ok. Ich säg es gaht no 7 Posts ab mim post da und de jery smilie chunt :D

wortcrhötte spiel? Was isch denn das geils <rofl>

• är isch nid online i sägä 8 ab mim... ;)

---

• Zitat

Original von Pro.2
    wortcrhötte spiel? Was isch denn das geils <rofl>

merci, denn beni also ned de einzig wo Bahnhof verstoht <confused>

• Zitat

är isch nid online i sägä 8 ab mim... ;)

Top die Wette gilt :D

goempi: Ebe das hani gmeint i mim erste Post <rofl> <aetsch>

• chötte = kette
    mann ier lusche, wohl nonie mitme hipphöppsler gredt, die sind all so komisch dialektifisziert.

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

<ghost>                      <ghost>                       <ghost>                      <ghost>

<roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao><roflmao>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!