Meine Maschine

• Ich habe meine Ersatzdorge am Freitag abgeholt <hurray>

Eine Suzuki Intruder GLP

Hubraum: 1400ccm <sabberlappen>

Und dann noch der Wide Glide Umbau <sabberlappen><sabberlappen><sabberlappen> (Radstand 1,91m <rocker> )

Hier ein paar Pics:

Am Samstag haben mein Kumpel und ich noch 4 Pässe gemacht (Schalenberg, Brünig, Sörenberg und Susten)

Und heute haben wir noch den Jaunpass und Gurnigel abgefahren <cool2>

Das Teil hat zwar nur 49kw Leistung aber ein abartig geiles Drehmoment :D

Bessere Pics folgen noch <sick>

• Isch ja geil :) ! Gratulier der zu däm guät Chauf. Und dä Suste isch eifacht <sabberlappen> <sabberlappen>...!

Vill Spass dämit! Schowieder en Töfffahrer meh.. wänn gits e Tour *wink zu Bubi & Pro2* :) ?

• ciao bruno

ganz geil dini maschine, jetzt mömmer denn mol gediege neumets go umäkurve...

• Ja dr susten isch dr hammer! Ig mues zwar es paar Kurve chli langsam nä wäg dr lengä Gablä :D

Aber glich, es hammer feeling zum fahre <sabberlappen>

• Zitat

Original von MB6
    wänn gits e Tour *wink zu Bubi & Pro2* :) ?

Zitat

Original von BigBruno
    Ig mues zwar es paar Kurve chli langsam nä wäg dr lengä Gablä :D

Ich gang lieber mit Töff go fahre als uf Töff go warte <rofl>. Nee, machemer <thumbsup>. Aber für mich lieber ersch im Auguscht...

de bubi isch bald de einzig da inne, wo no öpis schribt, wo händ und füess het!

• Dumme cheib :D

Bi im Fall scho viel besser wordä im schnällä Kurväfahrä <cool2>

Aber ab mä gwüssä Radius wirs hald eifach eng bi mä nä Radstand vo fasch 2m <nooo!>

• viu spass brünel ;)

---

• So bi gad zrug vorä tour :D

5 Päss heimer gmacht <cool2>

Aber so uf 2000 ü.M. isch es arsch chalt gsi <sick>

Ha sit em Fritig woni dr Töff ha scho 1000km gmacht :D

• Zitat

Original von Bubi

Ich gang lieber mit Töff go fahre als uf Töff go warte <rofl>. Nee, machemer <thumbsup>. Aber für mich lieber ersch im Auguscht...

gell am 11. august wär no ä cools tüürli agseit :D

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!