KADAVER-Day

• wem isches na langwielig?
    shit, alli chunde hend frei und ich hock da im Büro..schmilz langsam vor mich ane und langwiele mi halbe ohnmächtig <nervous>

gits ned na es strietthema womer chlei action chänti veranstalte ufem Board <devil>

in diesem sinne...guet verlauf..

j

• De ander voll ufem afigg-trip oder wiä? <joker>

• Bis froh muäsch jetzt keis Apexi montiärä...... <holy>

Themen gäbte es schon...

1. Leichte Felgen machen langsam............

2. Ist ein Nissan ZX ein Frauenauto?

3. Heute im NSX von einem S3 überholt worden.

4. Der 20 PS Ebay Chip funktioniert wirklich...

5. Honda wird von VW übernommen...

6. Volvo fährt schnell.........

7. usw. <holy>

• <laughing> <laughing> <laughing>

oder:

endlich mal ein civic unter 15sek....

Mathis Reto Glattfelden Honda Civic Type R 2.0 2002
    14.47 (1) 14.26 (2) 14.43 (4) 14.57 (3) 14.26

da war ja meine frau schneller.... :D :D

war das jetzt zu extrem??

gruss sacha, der hofft, dass es nicht ernst genommen wird ;)

• Ha zwar kei Thema, aber i find äm Type J sis Profil geil!!

TG isch geil!!! <thumbsup> <thumbsup> <thumbsup> <hurray> <love>

ps. häsch dä civic sicher vom Bluäm!! ;)

Einmal editiert, zuletzt von sp00n ()

• würdsch gschieder uf miner mails antworte du chaschper! <mean>

• SPOON.. *lol*.. ich glaub scho au dass de J de Civic vom Blum hät, hehe.. hmm, ich glaub du häsch entweder sis Profil nöd agluäget oder susch was verpasst.. ;)

spyker

• TG rockt wie Sau <thumbsup>

aber im Gegensatz zu dir hab ich sauviel zu tun, was ich jedoch nicht davon abhalten kann hier zu posten ;)

• ah ok! jetzt hanis au gschnallät!! ;)

has denkt, dä spruch type j hegi scho ghört! :)

häsch dä civic immerno?

• hä? wer isch dä spoon? grämer?

ja i han dä civic no, momentan mit Gruppa A sound :D ...nene, loch im uspuff.. <joker>

weiss gar nüme so sicher ob ich dä na will verkaufe..vtec rockt halt scho und en b16 mit sowenig km hani na nie gha <devil>

mal kuken..

Jones heb dini fresse, i schriebe ja man!!! hesch du IT futzi dä mailserver abgschosse?`

PS a ALLI: TG rockt definitiv

• Frauefeld rockt andersch...do chönt eim sogar dä sacha sympatisch werde trotz em S3 <devil>

• jo dä bini! :D

jo, i würän au paltä! Diä machät eifach mega spass! Han jetzt än CRX gfundä! Schön schwarz!!

• TG Rulezzz.. solang mä döt kei Stüüre zahle muss! <mean>

spyker

• oder uf's Strossäverkehrsamt muä.

Han grad vorig müäsä alüttä, zum sägä dasi zum normalä Vorfüärä au grad no diä neuä Bremsä wött zeigä! Da Theater wieder!

• Strasso-idiote-amt nervt andersch dert jo...

j: grüezi, i würd gern dä civic uf wechselschild ilöse
    madame: jo e moment...

sie töggelet im computer ume...

madame: sie müends mir aber bar zahle..
    j: why?
    madame: sie hend mal e rechnig ned zahlt ka und mir hend sie müesse mahne..2002
    j: aha, und wenn chumi wieder e normale chundestatus über?
    madame: hmm..das weiss ich nid, das entscheided buechhaltig..
    j: ok ok, i zahles bar, kes problem. was koschtets öppe?(hinder mir scho sicher 5lüüt am stämpfälä..) <laughing>
    madame: en moment bitte

sie töggelet wieder sicher 2min umenand, nimmt na dä tascherechner fürre und verkrampft sech sichtlich..

madame: ja öppe 180.-
    j: je nei, ja de chumi noher nomol, mues na geld hole

15min spörter....

j: grüezi nomol, so, chömmer dä charre etz ilöse bitte
    madame: ein moment....

sie töggelet....sie töggelet immer no

madame: ok, 110.- franke bitte..
    j: <nervous> <nooo!> <fire> aha..schön...150.- het ich scho viorher debi gha...danke, schöne obed no...

<sick>

• jo hör uf mitem stva...

will jo nöd wüsse wies tüend weni seg dasi bi felge/kw ihträge gad auno uf 2 plätzer umschribe will...aber guet mueni nöd selber verbie :).

hets eigentlich no meh TGler? wär mol fasch ziit für e grillfescht am bodesee oder so <thumbsup>

• grilliere rockt! und wenns im TG stattfindet rockts no meh! gell Jones, hauemer mal wieder en rechte Gaul uf dä Grill...dä Highway cha mal wieder paar filet organisiere... <aetsch>

• jo, bim CRX umschriebä au....

gibi derä dä Fötzel anä und säg, dasen gern wür umschriebä loh! Hintermir au ä mega schlängä bis zur Igangstür und nur zwei schalter offä!

Ok nimmt sie dä Uswis und schriebt mol dieä erst Sitä ab, blättäräd um und chunt schier chrämpf über!

sind zwei Paar Felgä und Apexfädärä itreit gsi, mit allnä Zahlä wo do halt so dinnä stönd...

Also list sie s'Biblat nomel gnau durä, überleit und überleit. Plötzlich frogät sie mi, ob denn das alläs no am Fahrzüg drannä segi? Äs segi äbä nöd normal, dasmer zwei verschiedeni Felgä itreit heg!?
    Denn luägi sie ächli schreg a und säg: Wonän ich s'letscht mol gseh han segs no so gsi! :)

Sie vertrülläd wieder d'Augä und meint: Das goht aber no recht lang, bisi das abgschriebä ha...

Hanärä denn gseit, dasi dä ganz nomi Zit han und denn hät sie entli mol agfangä schriebä!! <rotaeye>

• Zitat

Original von Type J
    grilliere rockt! und wenns im TG stattfindet rockts no meh! gell Jones, hauemer mal wieder en rechte Gaul uf dä Grill...dä Highway cha mal wieder paar filet organisiere... <aetsch>

logisch! aber bitte per mail abmache! *wennwaischwanimain* <laughing>

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!